Оплата
- Переказ на карту Приватбанку.
- Безготівковий розрахунок;
- Накладенний платіж при доставці Новою Поштою.
- Мінімальна передплата 200 гр.
Доставка
Мінімальне замовлення для відправки: 500 гривень!
Сума замовлення 3до 5000 грн. доставку сплачує покупець
Сума замовлення від 5000 грн. доставка у відділення безкоштовна
Ми дотримуємося всіх правил безпеки і температурний режим при відправці товару.
Такі ветеринарні препарати як вакцини і сироватки пакуються в ящик з пінопласту + термоконтейнер (хладоген).
Доставка по Україні здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта"
Замовлення відправляються на наступний день після замовлення.
Прийом замовлень
1. Через сайт інтернет-магазину - цілодобово, без вихідних.
2. По телефону з 09:00 до 17:30 з пн-пт, крім вихідних та держ. свят.
Обмін та повернення товару
Обмін та повернення поширюється на всі товари представлені в інтернет магазині , крім товарів з категорії "Ветаптека".
У законодавстві України вказані дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
- Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості.
- Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Посилаючись на закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може в Протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
- якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формою;
- не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем та має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи.
-
В соответствии с действующими приказом Минздрава от 19 июля 2005 № 360 и Постановлении КМУ от 19.03.1994 г.. № 172:Лекарственные средства и изделия медицинского назначения надлежащего качества, отпущенные из аптек и их структурных подразделений, возврату не подлежат.
Але є причини, за якими повернення товару не може бути здійснено. Наприклад:
- з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
- товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця;
- під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу відкриття, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
- відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.
Повернення товару на склад здійснюється за рахунок покупця.
Попередньо з усіх питань, що стосуються повернення, необхідно зателефонувати до менеджера по тел.
- 068 921 29 69
22