Оплата

  1. Переказ на карту Приватбанку (банківська комісія 1% від суми переказу). Список відділень Приватбанку. Якщо Ви оплачуєте замовлення через термінал, або в касі без вказівки ПІБ відправника - будь ласка заявляйте точну оплачену суму (Не округляючи, з копійками) по електронній пошті або телефонним дзвінком)
  2. Безготівковий розрахунок;
  3. Накладенний платіж при доставці Новою Поштою.


Доставка

Мінімальне замовлення для відправки: 300 гривень!

Сума замовлення 300-1999 грн. доставку сплачує покупець

Сума замовлення 2000-3499 грн. доставка у відділення безкоштовна

Сума замовлення понад 3500 грн. доставка адресна безкоштовна

Ми дотримуємося всіх правил безпеки і температурний режим при відправці товару.

Такі ветеринарні препарати як вакцини і сироватки пакуються в ящик з пінопласту + термоконтейнер (хладоген).

Доставка по Україні здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта"

Замовлення відправляються на наступний день після замовлення.

Прийом замовлень

1. Через сайт інтернет-магазину - цілодобово, без вихідних.
2. По телефону з 09:00 до 17:30 з пн-пт, крім вихідних та держ. свят.

 

Обмін та повернення товару

Обмін та повернення поширюється на всі товари представлені в інтернет магазині "Белвет", крім товарів з категорії "Ветаптека".

У законодавстві України вказані дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:

  1. Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості.
  2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.


Посилаючись на закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може в Протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формою;
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем та має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи. 


Але є причини, за якими повернення товару не може бути здійснено. Наприклад:

  1. з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
  2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця;
  3. під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу відкриття, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
  4. відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

 

Повернення товару на склад здійснюється за рахунок покупця. 

Попередньо з усіх питань, що стосуються повернення, необхідно зателефонувати до менеджера по тел.

  • 067 249-86-67
  • 093 969-36-91