Оплата

  1. Переказ на карту Приватбанку.
  2. Безготівковий розрахунок;
  3. Накладенний платіж при доставці Новою Поштою.
  4. Мінімальна передплата 200 гр.


Доставка

Мінімальне замовлення для відправки: 500 гривень!

Сума замовлення 3до 5000 грн. доставку сплачує покупець

Сума замовлення від 5000 грн. доставка у відділення безкоштовна

 

Ми дотримуємося всіх правил безпеки і температурний режим при відправці товару.

Такі ветеринарні препарати як вакцини і сироватки пакуються в ящик з пінопласту + термоконтейнер (хладоген).

Доставка по Україні здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта"

Замовлення відправляються на наступний день після замовлення.

Прийом замовлень

1. Через сайт інтернет-магазину - цілодобово, без вихідних.
2. По телефону з 09:00 до 17:30 з пн-пт, крім вихідних та держ. свят.

 

Обмін та повернення товару

Обмін та повернення поширюється на всі товари представлені в інтернет магазині , крім товарів з категорії "Ветаптека".

У законодавстві України вказані дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:

  1. Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості.
  2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.


Посилаючись на закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може в Протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формою;
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем та має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документи. 
  • В соответствии с действующими приказом Минздрава от 19 июля 2005 № 360 и Постановлении КМУ от 19.03.1994 г.. № 172:Лекарственные средства и изделия медицинского назначения надлежащего качества, отпущенные из аптек и их структурных подразделений, возврату не подлежат.


Але є причини, за якими повернення товару не може бути здійснено. Наприклад:

  1. з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
  2. товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця;
  3. під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу відкриття, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
  4. відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

 

Повернення товару на склад здійснюється за рахунок покупця. 

Попередньо з усіх питань, що стосуються повернення, необхідно зателефонувати до менеджера по тел. 

068 921 29 69

22